Ce învățăm în școală?

0
423
Ce învățăm în școală?
,,Omul provine din maimuțe care au trăit aproximativ cu 65.000.000 ani
în urmă numit ramapitecul, prin mers vertical.
Procesul de transformare pe parcursul multor ani
a maimuței în om se numește antropogeneză…”

Aceste cuvinte le-am găsit scrise în caietul de istorie a unui elev din clasa V-a. Am luat cartea de istorie din clasa V-a și la pagina 17, tema: „Apariția și evoluția omului” am citit aceste propoziții: „Omul este produsul superior al evoluției pe pămînt. Dezvoltarea lui a cunoscut un proces îndelungat. Se presupune că în perioada inițială oamenii aproape că nu se deosebeau de maimuțe. Cunoaștem mai multe etape în evoluția omului, care a început cu milioane de ani în urmă. Australopitecus (omul în devenire) putea să se folosească de cele mai simple unelte și este primul strămoș al omului. Homo habilis (omul îndemnatic) confecționa unelte din piatră, se hrănea cu vânat. Homo sapiens (omul cu rațiune) era capabil să gândească și să comunice. El este strămoșul direct al omului de azi.” Începând cu pagina 10 până la pagina 26 la capitolul Preistoria am găsit diverse imagini cu maimuțe-oameni care sânt prezentați ca strămoși ai omului. Manualele actuale de istorie au fost elaborate conform noului Curricullum de istorie în cadrul proiectului de Reformă a Învățămîntului General Obligatoriu în Republica Moldova.

Ca părinte al unui elev de clasa V-a sânt profund indignat de prostiile pe care le prezintă autorii manualului (doctori în istorie), ducând în eroare generații întregi de elevi. Teoria evoluționistă este prezentată elevilor ca un material istoric, dezvoltată și introdusă sistematic în creierulul elevului. Profesorii de istorie spun elevilor că: „Istoria pe care au studiat-o părinții voștri nu era adevărată”, iar istoria pe care o studiați acum este adevărată. „Un profesor de istorie din România spunea odată studenților săi că istoria este politică. Cu adevărat, istoria este o politică de manipulare a oamenilor, aflată în slujba celor de la guvernare. Se schimbă guvernarea se schimbă istoria (curriculumul și manualele de istorie). Cei mai mari politicieni sunt învățătorii de istorie, care manipulează cu generații întregi de oameni. Se știe că teoria evoluționistă a fost susținută de materialiștii atei. În fosta URSS era unica ipoteză care explica apariția vieții biologice pe pământ și devenise una din dogmele de bază a omului sovietic. Astăzi se tipăresc manuale noi de istorie cu fonduri europene, cu dogme europene pentru formarea unui nou tip de om-omul european. Omul european are un strămoș, conform „dogmei evoluționiste” maimuța, o gândire nihilistă și aspirație evoluționistă. Dumnezeu și Biserica Sa nu mai fac parte din viața omului european. Oare guvernanții de azi nu și-au propus ca obiectiv să închidă bisericile și să deschidă zooparcuri în Republica Moldova? Guvernarea de azi duce o politică sistematică de discredidare a Bisericii Ortodoxe din Moldova prin toate mijlocele, inclusiv prin manualele de istorie. În manualul de Istoria românilor din clasa IX-a la tema: „Republica Moldova pe calea suveranității și independenții” la pagina 103 se face o prezentare a Bisericii Ortodoxe: „În această perioadă s-au depus mari eforturi pentru restabilirea bisericilor. Au fost reparate și deschise vechile biserici, construite altele noi. Sânt înregistrate și legalizate mai multe confesiuni: bisericile ortodoxă, catolică, iudaistă, greco-romană etc. S-au răspândit mai multe secte: baptiștii, evangheliștii etc. devenind biserici cu un număr mare de enoriași. Guvernul însă a refuzat să recunoască și să înregistreze Mitropolia Basarabiei înființată în 1925 și care și-a reînceput activitatea în 1992. A fost recunoscută official Eparhia Chișinăului și a întregii Moldove, ridicată la rangul de Mitropolie, condusă de un Mitropolit local numit de către Patriarhul Moscovei. Această biserică este supusă Bisericii Ruse, care de secole a susținut și susține politica expansionistă a regimului imperial rus. „Numai prin minciuni, cu crucea și preotul înainte, iar apoi prin acțiunea forțelor militare de cotropire, clanul velicorus șovin, și-a extins imperiul în secolul trecut pe continentul Europei, Asiei, Americii.” Biserica Rusă a folosit biserica locală din Basarabia după 1812 în scopul rusificării populației române. Biserica moscovită a acceptat distrugerile care s-au adus bisericii basarabene în anii puterii sovietice. Numai în anii 50-60 în Eparhia Chișinăului și a Moldovei au fost închise peste 300 de biserici și 20 de mănăstiri. Nu întâmplător anume în acele țări unde predomină Biserica Ortodoxă supusă Bisericii Ruse a fost și este cea mai grea situație politică, economică, socială, culturală.” Ce sânt aceste cuvinte, decît o denegrare a Bisericii Ortodoxe din Moldova. Autorii acestui manual sunt Boris Vizer, doctor habilitat în științe istorice, profesor universitar și Tatiana Nagnibeda-Tverdohleb, prof. grad didactic superior, metodist. Cred-că mai sunt profesori de istorie de bună credință care știu să deosebească lumina de întuneric, adevărul de minciună. În caz contrar, copii copiilor noștri vor auzi aceste cuvinte: Istoria pe care au studiat-o părinții voștri nu era adevărată”, iar istoria pe care o studiați acum este adevărată.”

Pentru cei interesați de falsul teoriei evoluționiste recomand filmele documentare:,,Крах Теории Эволюции” și ,,Ложь во имя науки”.

Prot. Andrei Popa